Onze webshop is gewoon geopend voor bestellingen! | Wist u dat al onze bomen, hagen en planten ook in de zomer aangeplant kunnen worden!
menu

Retourneren

Bij Batterijen streven we ernaar dat u blij bent met uw bestelling en u jaren plezier kan hebben van onze bomen of struiken. We werken met natuurproducten en het kan voorkomen dat er toch iets tegenvalt. Stel dat u niet blij bent met de kwaliteit of de maat van het product, dan is retourneren een optie.

Retourneren

Is de bestelling bij ontvangst beschadigd? 

Het blijft een natuurproduct en tijdens het vervoeren kan het gebeuren dat er takken afbreken. Soms zou het kunnen voorkomen dat de bestelling te erg beschadigd is dat het niet naar wens is voor u. In deze situatie kunt u ervoor kiezen om uw bestelling mee terug te geven aan de bezorger. Overleg dit even met de bezorger en de klantenservice. Zodra dit overlegd is, zal de bezorger de bestelling mee terug nemen en dit wordt ontvangen als een retourzending. 

 

De klantenservice zal later contact met u opnemen om een passende oplossing te zoeken. De retourzending is kosteloos maar we herstellen graag onze fouten. We hopen u natuurlijk alsnog blij te kunnen maken met een nieuw exemplaar. 

Ziet u later dat het product beschadigd is?

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat u pas later ziet dat de boom of struik erg beschadigd is. Dan kunt u ervoor kiezen om het product alsnog te retourneren. Dit kan binnen een termijn van 14 werkdagen. Let wel op: het product mag niet aangeplant zijn geweest en het is belangrijk dat het product goed verzorgd is.  

Is uw bestelling niet geheel naar verwachting? 

Als uw bestelling niet aan uw verwachting voldoet, raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Onze specialisten zoeken altijd samen met u naar een oplossing die u alsnog een tevreden klant maakt!

Onze klantenservice staat voor u klaar

Wettelijk gezien kan de consument niet zonder opgaaf van reden de aankoopovereenkomst ontbinden van bomen, struiken, planten en soortgelijke natuurproducten (levende producten). Toch zijn wij de moeilijkste niet en denken we altijd graag met u mee. Dit betekent dat wij altijd samen met u op zoek gaan naar een oplossing. 

 

Hierbij stellen we wel de voorwaarde dat het product niet is geplant en het product goed verzorgd is. Hierbij kunnen we de retourkosten van €39,95 voor het ophalen van de bestelling in rekening brengen. Kosteloos retourneren is ook mogelijk als u zelf de bestelling naar ons retourneert. Als de bestelling in goede orde terug bij ons is ontvangen, storten we het aankoopbedrag min de eventuele retourkosten terug op uw rekening. 

 

Voor vragen kunt u altijd bij ons terecht. U kunt ons chatten, mailen of bellen om uw vragen te stellen.

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking