Onze webshop is gewoon geopend voor bestellingen! | Wist u dat al onze bomen, hagen en planten ook in de zomer aangeplant kunnen worden!
menu

Garantie

Onze producten zijn natuurproducten en wij streven naar de beste kwaliteit, maar het kan gebeuren dat er toch iets misgaat. 

Garantievoorwaarden

Het kan voorkomen dat een boom, haag of struik helaas toch niet aan uw verwachting voldoet. Waarschijnlijk kunt u zich herkennen in 1 van de volgende situaties. We leggen graag per situatie uit wat onze garantievoorwaarden zijn. 

  • U heeft de boom, haag of struik zelf geplant volgens onze aanplantinstructie
  • U heeft de boom, haag of struik door ons laten planten
  • U ziet tijdens het bezorgmoment dat de boom, haag of struik niet aan uw verwachtingen voldoet
  • De boom, haag of struik is beschadigd door extreme weersomstandigheden

 

1. U heeft de boom, haag of struik geplant volgens onze aanplantinstructie

Onze garantievoorwaarde

Heeft u de ontvangen boom, haag of struik na ontvangst geplant volgens onze aanplantinstructie, maar bent u ontevreden over hoe hij groeit of bloeit? Als u het product volgens onze instructie heeft geplant, bieden we een aangroeigarantie van 2 maanden. Deze garantie gaat in vanaf de start van het groeiseizoen van de boom. Dit is afhankelijk van de soort, maar is vrijwel altijd in het voorjaar.

2. U hebt de boom, haag of struik door ons laten planten 

Onze garantievoorwaarde

Heeft u de ontvangen boom of struik door ons laten aanplanten en bent u ontevreden over hoe hij groeit of bloeit? Als u de boom, haag of struik door onze specialisten hebt laten planten, bieden we een aangroei garantie van 6 maanden. Ook deze garantie gaat in vanaf de start van het groeiseizoen. Dit is afhankelijk van de soort, maar is vrijwel altijd in het voorjaar. 

3. U ziet tijdens het bezorgmoment dat de boom, haag of struik niet aan uw verwachtingen voldoet

Als de boom haag of struik groter, kleiner of van mindere kwaliteit is dan verwacht, kunt u ervoor kiezen om hem niet aan te nemen bij ontvangst. De bezorger neemt u boom, haag of struik mee terug. We spreken in dit geval van een retourzending. Op de pagina Retourneren vind u meer informatie over hoe een retourzending in zijn werk gaat. U kunt de boom ook later retourneren, als hij nog niet is geplant.  

 

Een garantieprocedure starten

Als één van bovenstaande situaties van toepassing is, dan kunt u een garantieprocedure starten door ons garantieformulier in te vullen. Dit garantieformulier komt bij de klantenservice terecht die zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. We zoeken graag samen met u naar een passende oplossing die het leed wat verzacht.  

4. De boom, haag of struik is beschadigd door extreme weersomstandigheden

Dit is een hele vervelende situatie. Helaas valt deze situatie niet onder de garantievoorwaarden.

5. De boom, haag of struik blijkt niet aan te slaan

Als een boom, haag of struik niet aan blijkt te slaan door oorzaken buiten jouw macht valt deze onder onze aangroeigarantie. In dat geval vervangen wij jouw boom, haag of struik in het seizoen van aankoop. Indien een product bijvoorbeeld geleverd wordt in de herfst, en in het eerstvolgende voorjaar blijkt dat het product niet aanslaat in de juiste periode, vervangen wij deze in de herfst. Dit doen we om de kwaliteit en groei van het product te waarborgen. Door aan te planten in het juiste seizoen zorgen we dat jouw boom, haag of struik onder de meest gunstige omstandigheden kan groeien.

Contact opnemen met Batterijen

Heeft u een vraag over een van de beschreven situaties of wilt u meer weten over het starten van een garantieprocedure? Neem voor deze en al u andere vragen gerust contact op met onze klantenservice. We staan graag voor je klaar! 

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking